maandag 18 januari 2016

Roze "cupcake" stoel




Soms kom ik meubelstof tegen die ik meteen leuk vind maar waarvoor ik niet direct een doel heb.

Deze "roze" stof is daar een voorbeeld van. Het is een oudroze kleur, linnen maar heel soepel. Aangezien de binnenkant van de stof beige van kleur is ging ik er vanuit dat deze altijd wel een keer van pas zou komen.

 

 

In eerste instantie wilde ik de roze kant gebruiken bij een andere stoel maar na nog eens goed naar de stof gekeken te hebben, heb ik besloten dat ik met beide zijdes van de stof één stoel wilde bekleden.

Daarna de knoopjes en de bies met een rest stof met daarop stukken Franse tekst om het geheel te "breken".

Dit is het eindresultaat.  

 

 

 

Volgens mijn zoon leek deze stoel wel op een "cup cake" !!

 

 

Deze stoel is gekocht door een kleding winkel in Sevenum "Janssen - Noy ".

Hier staat deze nu te pronken in hun nieuw verbouwde winkel.

Trots als een pauw ben ik natuurlijk gaan kijken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten